کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317526 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Floorp مرورگر قدرتمند با امنیت بالا و احترام به حریم شخصی

فلوپ یک مرورگر وب پیشرفته است که بر پایه مرورگر قدرتمند فایرفاکس ساخته شده و با دیدگاه منحصر به فرد ژاپنی، یک تجربه فوق العاده از وب گردی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این مرورگر متن‌ باز، اولویت خود را بر حفظ حریم شخصی، قابلیت شخصی سازی و امنیت قرار داده است.

فلوپ کاملا شفاف است و هیچگونه ردیابی یا اشتراک گذاری اطلاعات کاربر ندارد. با داشتن یک خط مشی سختگیرانه علیه ردیابی و شفافیت کامل، اطلاعات شخصی شما همیشه خصوصی باقی می ماند. به عنوان یک پروژه متن‌ باز، فلوپ نه تنها کد منبع خود، بلکه محیط ساخت آن را نیز به اشتراک می گذارد و از کاربران برای مشارکت و ساخت نسخه های منحصر به فرد خود دعوت می کند. بروزرسانی های منظم آن که بر اساس فایرفاکس ESR انجام می شود، این اطمینان را حاصل می کند که شما همیشه از جدیدترین ویژگی ها و ارتقاء های امنیتی بهره مند شوید.

 

Floorp مرورگر قدرتمند با امنیت بالا و احترام به حریم شخصی

 

تیم فلوپ با در نظر گرفتن نیازهای کاربران، مرورگر جدید خود به نام "فلوپ لایتنینگ" را معرفی می کند که بر سرعت و کارایی بالا تمرکز دارد و به اصول اولیه وبگردی باز می گردد. این مرورگر با یک تغییر دقیق، بیش از 80 درصد از ویژگی های نسخه قبلی خود را حذف کرده است. تنها قابلیت هایی که در اکوسیستم فلوپ بسیار پرکاربرد هستند، باقی مانده اند.

نتیجه این کار، یک مرورگر وب باریک، سبک و سریع است که برای حداکثر کارایی بهینه سازی شده است. در دنیای دیجیتال که به طور مداوم در حال پیشرفت است، "فلوپ لایتنینگ" قول می دهد تا یک تجربه وبگردی سریع و پاسخگو را به کاربران ارائه دهد. این مرورگر قرار است در ماه نوامبر به صورت آزمایشی عرضه شود.

ویژگی های کلیدی فلوپ:

  1. محافظت قوی در برابر ردیابی: فلوپ با ارائه یک سیستم قوی برای جلوگیری از ردیابی، از کاربران در برابر ردیابی مخرب و اثر انگشت دیجیتال در وب محافظت می کند.
  2. چیدمان انعطاف پذیر: چیدمان فلوپ را مطابق با میل خود شخصی سازی کنید. این امکان جابجایی نوار تب ها، پنهان کردن نوار عنوان و موارد دیگر را برای یک تجربه وبگردی شخصی سازی شده فراهم می کند.
  3. ظاهر قابل تغییر: از بین پنج طرح مجزا برای رابط کاربری فلوپ انتخاب کنید و حتی برای داشتن ظاهری منحصر به فرد، از طرح های خاص سیستم عامل خود استفاده کنید.
  4. بروزرسانی های منظم: فلوپ بر اساس فایرفاکس ESR، هر چهار هفته یکبار بروزرسانی دریافت می کند و حتی قبل از انتشار نسخه های فایرفاکس، امنیت بروز را برای شما تضمین می کند.
  5. بدون ردیابی کاربر: فلوپ با اولویت قرار دادن حریم شخصی کاربر، از جمع آوری اطلاعات شخصی، ردیابی کاربران یا فروش اطلاعات کاربر خودداری می کند و هیچ ارتباطی با شرکت های تبلیغاتی ندارد.
  6. کاملا متن باز: کد منبع کامل فلوپ برای عموم آزاد است و شفافیت را امکان پذیر می کند و به هر کسی اجازه می دهد تا نسخه خود را بررسی و بسازد.
  7. دو نوار کناری: فلوپ دارای یک نوار کناری داخلی همه کاره برای پنل های وب و ابزارهای مرورگر است که آن را برای چند وظیفه ای و دسترسی سریع به بوکمارک ها، تاریخچه و وب سایت ها ایده آل می کند.
  8. نوار ابزار و نوار تب انعطاف پذیر: مرورگر خود را با زبانه های درختی، زبانه های عمودی و تغییرات نوار بوکمارک شخصی سازی کنید که هم برای کاربران مبتدی و هم برای متخصصان در زمینه شخصی سازی مناسب است.
  9. تجربه وب کاربر محور: فلوپ اولویت خود را بر حفظ حریم شخصی کاربر قرار می دهد و به طور مشترک ردیاب های مضر را مسدود می کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50122 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/29 تعداد مشاهده: 1070
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر